تاریخ انتشار: شنبه 1402/06/25 - 15:45
کد خبر: 481828

نگاهی بر نحوه نفوذ اطلاعاتی بر لیدرهای خارجی اغتشاشات؛

رسوایی براندازان/ لیدرهای خارج‌نشین چگونه دستگیر شدند؟ +فیلم

رسوایی براندازان/ لیدرهای خارج‌نشین چگونه دستگیر شدند؟  +فیلم

تکاپو و التماس های پیاپی آشکار و نهان مقامات آمریکایی و صهیونیست که در ترور سردار سرافرازمان دخیل بودند، در پیام ها و مذاکرات و اذعان های دشمنان هویداست و این امر حاکی از اشراف کامل و اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و هراس و اذعان غرب به این قدرت بزرگ است.

به گزارش گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فضای مجازی مکانی فریبنده و پر طمطراق برای افرادی است که برای دیده شدن، لاابالی گری، آشوبگری، هوسرانی، کسب درآمدهای نامشروع، مهاجرت و اقدامات غیرقانونی و تروریستی، بدون درنظر گرفتن واقعیات و تحقیق، عامدانه، آمرانه و یا از روی سهو در دام های گسترده شده و تورهای اطلاعاتی سازمان های جاسوسی عربی - آمریکایی - صهیونیستی افتاده و به زعم خود زندگی رؤیایی در آمریکا و اروپا را هدیه خواهند گرفت، غافل از اینکه نه تنها وعده های داده شده پوچ و بی ارزش است، بلکه معاندان در واقع وقتی خرشان از پل گذشت وعده ها را فراموش کرده و چیزی جز تباهی و خواری برای آشوب گرانی که فریب دشمن را خورده اند، بر جای نخواهد ماند.

مصادیق بارز این گفته را در سالهای اخیر به وضوح شاهدیم زمانی که برخی سلبریتی ها و لیدرهای اغتشاشات و یا فراری های زمان طاغوت به پوشالی بودن وعده های غربی و زندگی مفتضحانه خود در غربت اذعان دارند.

آنچه در چند سال اخیر در پی طراحی جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی به اجرا درآمد، بیانگر اوج ناکامی معاندان و بدخواهان نظام مقدس مان از پیشرفت ها و کامیابی های سیاسی، فرهنگی ، علمی و اقتصادی در عرصه های متعدد بود، که خشم از آن در قالب راه اندازی تظاهرات و آشوب و اغتشاش توسط عده ای عامدانه و قلیل جماعتی نیز جاهلانه رخ نمایان کرد که صدالبته بصیرت انقلابی مردمی ناشی از روشنگری و هدایت حکیمانه امام انقلاب آتش فتنه و آشوب را خاموش و امنیت و آرامش را برای آحاد ملت به ارمغان آورد.

سرنخ جدید این فتنه گری چند روز پیش در جلسه وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی و عوامل موساد با خبرنگاران ضدایرانی درلندن دیده شد. این هماهنگی ها در کنار تدابیر، طراحی ها و آموزش هایی است که توسط افسران موساد، عوامل سیا و جاسوسان و کارشناسان شبکه های تروریستی مثل گروهک منحط منافقین در فضای مجازی و پلتفرم های اجتماعی خارجی برای مخاطبان ایرانی شان ارائه می شود.

آنچه در سالهای اخیر به خصوص در جریان اغتشاشات سال گذشته دیده شد وهنوز هم استمرار دارد، حضور گسترده، سازمان یافته و هدفمند لیدرهای جریان فتنه در گروه ها و شبکه هایی است که با انگیزه آشوبگری ایجاد شده و ازلاابالی گری و هوسرانی تا آموزش بمب و کوکتل مولوتف سازی و اقدامات تروریستی در آنها دیده می شود.

اگرچه حضور فعال و همه جانبه دشمنان و ایادی داخلی اش در جنگ ترکیبی – شناختی اخیر با هوشیاری و بصیرت مردمی و هدایت و راهبری حکیمانه امام انقلاب خنثی شده و شکستی مفتضانه، شرم آور و ذلت بار را برای آحاد معاندان ارمغان آورد اما دشمن همچنان در محاسباتی غلط و خیالاتی خام و وهم انگیز هنوز به اجرای نقشه های پلید خود، متوهمانه امیداوار است.
برهمین اساس فرا رسیدن سالگرد مرگ مهسا امینی دستاویزی دوباره شده تا طراحان و لیدرهای اغتشاش گر، همچنان با بهره از دلارهای کثیف نفتی متعلق به غربی ها و مرتجعان منطقه ای شان، به دنبال یارگیری و فریب مغزهایی باشند که گره در ابروی به هم تنیده وچهره طمطراق و فریبنده اما باتلاق گونه دنیای غرب افکنده و غافل از نگاه واقع گرایانه هستند. لذا این امر حفظ هوشیاری مردم و آمادگی برای برخورد با دسیسه های احتمالی از این جنس را می طلبد.

نگاهی تأمل انگیز و واکاوی واقع گرایانه به اخبار منتشره در خصوص شناسایی، رصد، دستگیری و انتقال مجرمان و لیدرهای خارج نشین اغتشاشات توسط سربازان گمنام و فداکار امام زمان(ع) در سپاه و وزارت اطلاعات، بیانگر تسلط مقتدرانه نظام بر بدخواهان، فرصت طلبان و لیدرهای مزدور و جیره خواری است که متوهمانه مجری نقشه های تروریستی آل صهیون شده اند.

دستگیری تیم های تروریستی در داخل، کشف محموله های سلاح و مهمات و نارنجک و شوکر و چاقوهای خاص و بمب های انفجاری که توسط سرویس های اطلاعاتی غربی و ایادی منطقه ای به کشور وارد می شوند حکایت از اصرار دشمن برای استمرار بحران و کشته سازی در یک نقطه و تعمیم آن به سایر شهرها برای احیای پروژه شکست خورده اغتشاش آفرینی است.

درست در زمانی که دولت فعلی برخلاف غربگداهای دولت گذشته، به دنبال احیای دیپلماسی در عرصه های سیاسی و اقتصادی و گشایش در بن بست های بجای مانده از تفکر غربگرایانه است، احیای اغتشاشات می تواند توان دولت را از خدمت گذاری و مسیر پر افتخار پیشرفت، واداشته و مشغول خنثی سازی نقشه های دشمن کند لذا در این برهه حساس، حفظ هوشیاری و اهتمام به منویاتی که ولی امر مسلمین برای حرکت مستمر و پویا و بصیرت افزایی تبیین نموده اند، لازم و ضروری به نظر می رسد.

ویدئوی زیر گوشه ای کوچک از دریای بزرگ خدمت رسانی و مجاهدت های آشکار و نهان سربازان جان برکفی است که با ایثار و فداکاری با تمام توان در دفاع از کشور، نظام و انقلاب جانفشانی و مجاهدت می نمایند تا چشمان بیدار این عقابان تیزچنگال، آرامش و امنیت مردم فهیم ایران اسلامی را ضمانت نماید.

پر واضح است نقش اساسی و ماندگار نهادهای امنیتی کشور به ویژه سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) در وزارت اطلاعات در برقراری امنیت و کشف و خنثی سازی دسایس دشمنان و دستگیری و انهدام شبکه ها و باندهای اغتشاشگر و طراحان فتنه بر کسی پوشیده نیست. یقینا اگر ایثار و مجاهدت و تلاش های شبانه روزی و مستمر این سربازان گمنام در عرصه ایجاد و پایداری امنیت در کشور نبود، شاید خیال خام دشمن در اجرای اهداف پلید و شیطانی اش اثربخش می شد.

یکی از هزاران ماموریت محوله جان برکفان دلاور مرد در وزارت اطلاعات، شناسایی و دستگیری جیره خواران و طراحان و لیدرهای اصلی جریانات معاند و جاسوس در ایران، منطقه و جهان است که به فضل الهی و بهره گیری از شیوه های مدرن روز و اشراف و تسلط کامل بر فعالیت های ضدامنیتی افراد، موجب گردیده عناصر ساختارشکن، فتنه گر، جاسوس و طراح در ناآرامی ها و فعالیت های تروریستی و غیرقانونی در هر نقطه و مکانی شناسایی شده و تحت رصد کامل اطلاعاتی قرار گیرند تا شبکه های مرتبط با جنایتکاران شناسایی و منهم شوند.

کارنامه موفق سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات بر هیچ فرد منصفی که دلسوز نظام، انقلاب و امنیت کشور است پوشیده نیست چراکه امروز آرامش و امنیت و خیال آسوده در شهر و دیارمان را واقعا از ایثار و مجاهدات شبانه روزی کسانی داریم که به دلایل واضح نمی توان از آنها نام برد اما نتیجه مجاهدات شان در زندگی و آرامش و امنیت مان ملموس است.

اما آنچه این روزها برای هر ایرانی منصف در عرصه امنیت مایه بالندگی، افتخار و مباهات است، اخبار مربوط به دستگیری و انتقال مجرمان امنیتی بزرگ و طراحان فتنه و لیدرهای جریان اغتشاش است که مقتدرانه از دل کشورهای محل سکونت شان به دادگاه عدل در ایران اسلامی منتقل شده و به مجازات اقدامات خصمانه و تروریستی خود می رسند. کمی تأمل در نحوه دستگیری و انتقال متهمان بزرگی مثل روح الله زم، جمشید شارمهد و سایر لیدرهایی که به زعم باطل خود در پناه و پوشش کامل سرویس های امنیتی بودند، نشان از اقتدار مثال زدنی و بی همتای اطلاعاتی جمهوری اسلامی است و این موضوع به همه خائنان و جنایت کاران و لیدرها و طراحان توطئه در داخل و خارج از کشور پیام می دهد که هیچ جای جهان برای شان امن نیست.

تکاپو و التماس های پیاپی آشکار و نهان مقامات آمریکایی و صهیونیست که در ترور سردار سرافرازمان دخیل بودند، در پیام ها و مذاکرات و اذعان های دشمنان هویداست و این امر حاکی از اشراف کامل و اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و هراس و اذعان غرب به این قدرت بزرگ است.

جهان استکبار به خوبی می داند ایران اسلامی به فضل الهی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای، با مردمی بصیر و هوشیار مواجه هستند که در هیچ مقطعی از تاریخ شکوهمند و پر فراز و نشیب و افتخارآمیز انقلاب اسلامی ازپیروزی در دفاع مقدس تا پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن با آگاهی و بصیرت و گوش به فرمان ولی امرشان، در مقابل همه توطئه ها ایستادگی می کنند تا پرچم این انقلاب به دستان صاحبش حضرت صاحب الامر(عج) برسد.

ویدئوی زیر گوشه کوچکی از اقدامات مقتدرانه سربازان دلاور و گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است که پیامی آشکار برای کسانی دارد که این روزها به بهانه سالروز فوت یک دخبر، به دنبال آشوبگری و اغتشاش آفرینی هستند:

گزارش از شکوفه راشدی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top